Een goede voice-over versterkt de boodschap van jouw bedrijf. Het moet passen. De voice-over moet zakelijk klinken of meer amicaal, vriendelijk, rustig of juist enthousiast. Soms is de voice-over de verteller, maar soms ook juist een feitelijke commentator.
Belangrijk is in ieder geval dat de toon van het verhaal past bij jouw verhaal. Alex is in dat opzicht een soort kameleon, hij past zich aan aan het verhaal dat verteld wordt!
voorbeeldwerk
Voice-over: RET innovatie tunnelverlichting
De RET is overgegaan op nieuwe tunnelverlichting die minder energie verbruikt. Ik mocht de voice-over bij deze video inspreken, een leuke klus!
(Andere) mogelijkheden Voice-Over
Videoproductie en uitleganimatie
Documentaires
Boeken
Commercials
E-learning
Aankondigingen in winkels
Beluister mijn demo’s
voorbeeldwerk
Voice-over voorbeeld: Rotterdam bruist
Voor de RET maakte ik deze commercial voor Spotify.
Bovenstaande tarieven zijn exclusief 21% BTW en gebaseerd op uitkoop voor één jaar, daarna geldt er een repeat-fee van 50% van het oorspronkelijk berekende tarief.